pRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

Prekių pristatymas vykdomas vienu iš kliento pasirinktų būdų (toliau - pristatymo tarpininkai):

  • Paštomatų paslauga (Omniva, LP Express, DPD pick-up)

  • Lietuvos pašto paslaugos

  • Kurjerių paslaugos (DPD, Omniva ar kt.). Užsienio klientai turi galimybę pasirinkti express pristatymą - šiuo atveju prekę pristatysime DHL, TNT, FedEx, DPD ar kt. kurjerių pagalba.

  • Prekių atsiėmimas (iš anksto susitarus nurodytais kontaktais).

Prekės pristatymo tarpininkams yra perduodamos per 1-2 darbo dienas skaičiuojant nuo momento, kuomet yra įskaitomas apmokėjimas už užsakymą. BOOO.LT neprisiima atsakomybės dėl pristatymo tarpininkų paslaugų kokybės (t.y. pristatymo trukmės, elgesio su siunta ar jos pakuote). Klientas prisiima atsakomybę dėl pristatymo tarpininkų paslaugos kokybės pasirinkdamas pristatymo tarpininką. Pristatymo terminai nurodyti pristatymo tarpininkų internetinėse svetainėse.

Prekių pristatymas ir grąžinimas Lietuvoje yra nemokamas. Klientai iš kitų šalių prisiima išlaidas už prekių pristatymą ir grąžinimą.

Pirkėjas turi teisę grąžinti naujas, nenaudotas bei prekinės išvaizdos nepraradusias prekės. Tai jis padaryti turi per 14 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo prekės atsiėmimo momento. Gavę grąžintą prekę mūsų komanda ją įvertina ir jei prekė atitinka aukščiau nurodytus kriterijus - per 7 kalendorines dienas klientui grąžiname pinigus. Pinigai už prekės pristatymą ir grąžinimą užsienio klientams yra grąžinami, jei pripažįstamas prekės brokas. Kitu atveju pinigai už pristatymą ir grąžinimą užsienio klientams nėra grąžinami.

Pirkėjas norintis grąžinti prekę privalo susisiekti su mumis vienu iš kontaktų skiltyje nurodytų būdų (telefonu arba el. paštu). Klientui bus pateikta instrukcija kaip grąžinti prekę (paštomato kodas ir pan.) ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Tvarumo sumetimais rekomenduojame naudoti originalią pakuotę.

Daugiau skaitykite pirkimo taisyklių skiltyje.